شرح وظایف رابط طرح تکریم
  • انجام هماهنگی های اجرائی طرح تکریم در هر واحد
  • توسعه و ترویج فرهنگ مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع
  • بررسی موانع موجود و تدوین راه کارهای اجرایی جهت رفع آنها
  • بررسی و سنجش مستمر میزان رضایت مردم از نحوه ارائه خدمت و ارائه راهکارهای لازم به منظور افزایش سطح رضایت مندی مردم
  • ارائه راهکار برای تسریع و تسهیل خدمت رسانی به مردم
  • نظارت بر اجرای طرح در واحدهای مربوطه
  • آگاه سازی مردم با حقوق و تکالیف خود در ارتباط با دستگاه دولتی
  • تهیه و تدوین گزارشات دوره ای از پیشرفت طرح در واحدهای مربوط
  • برگزاری جلسات طرح تکریم ارباب رجوع و ارسال صورتجلسات به دبیرخانه شورای تحول اداری دانشگاه
  • نظارت بر عملکرد بازرسین طرح تکریم و هدایت و هماهنگی فرایند بازرسی
  • برگزاری جلسات با بازرسین طرح به منظور تبادل نظر و ارائه راهنمائی های لازم در جهت هر چه بهتر انجام شدن طرح
  • ارزیابی عملکرد از واحدهای مربوط
  • اطلاع رسانی مناسب به مردم و دیگر دستگاه های اجرائی از طریق ارتباط مستمر با رسانه های گروهی در خصوص اقدامات برجسته و ارزنده و نحوه اجرای طرح تکریم در واحد مربوطه با هماهنگی روابط عمومی محترم دانشگاه
  • ارزیابی مستندات اجرائی شدن دستور العمل های طرح تکریم ارباب رجوع
  • انجام پروژه های علمی و کاربردی در زمینه تکریم مردم
تاریخ آخرین بروزرسانی   :  1393-6-10 8:41        برو بالای صفحه نسخه قابل چاپ